Hit amerykańskiej księgarni amazon.com już dostępny w Polsce.Jak zostać sprzedawcą doskonałym i połączyć życie rodzinne z biznesem? Czy po latach niebytu na rynku pracy warto zakładać własną firmę? Odpowiedzi na te pytania znaleźli autorzy amerykańskiego bestsellera, który właśnie ukazał się na polskim rynku księgarskim.
Książka „Zbuduj swój sukces. 101 sposobów na osiągnięcie sukcesu w sprzedaży bezpośredniej”, ukazała się w Polsce pod koniec ubiegłego roku. Po jej przeczytaniu trudno nie być przekonanym, że to gotowa recepta na sukces w biznesie, spisana przez praktyków w tej dziedzinie specjalnie dla kobiet. Dlaczego właśnie dla pań? Bo to płeć piękna w ponad 85 procentach stanowi siłę tej profesji.Autorki opracowania – Nicki Keohohou, Jane Deuber i Grace Keohohou Lee, od lat specjalizujące się w tej dziedzinie, same są najlepszym przykładem, że w tym biznesie zarabia się całkiem sporo. Wystarczy tylko wiedzieć, JAK to robić. One wiedzą, dlatego założyły w USA w 2002 roku Stowarzyszenie Kobiet Sprzedaży Bezpośredniej (Direct Selling Women’s Alliance DSWA) i trzy lata później wydały książkę, która jest niczym innym jak brawurowo napisanym poradnikiem dla tysięcy niezdecydowanych zawodowo kobiet i bodźcem do zrobienia przez nie kariery. W Stanach Zjednoczonych i na całym świecie sprzedaż i marketing bezpośredni gromadzi ponad 40 milionów ludzi. W Polsce od lat 90. ta forma mikroprzedsiębiorczości rozwija się w najlepsze. Jak podaje Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej na swojej stronie internetowej, roczna wartość sprzedaży całej branży w krajach Unii Europejskiej wynosi 20 miliardów euro, a tylko w Polsce ten rynek generuje roczne obroty na poziomie prawie 2 miliardów 280 milionów złotych. Jest więc o co walczyć…
Autorzy 101 artykułów składających się na tę książkę, która w Stanach Zjednoczonych stała się bestsellerem (1 miejsce na liście bestsellerów z dziedziny sprzedaży i marketingu księgarni Amazon.com), przekonują, że praca sprzedawcy nie wymaga doświadczenia, a o wiele ważniejszy jest w tej branży instynkt handlowca, otwartość oraz samodyscyplina. W poradniku znajdziemy odpowiedzi na chyba najważniejsze dla przyszłych biznesmenek pytania - gdzie znaleźć więcej klientów, jak pogodzić życie rodzinne z prowadzeniem działalności, jak zapanować nad strachem przed nawiązywaniem kontaktów, czy choćby sposoby na przekonanie klienta, że cena danego produktu jest odpowiednia. Autorzy uczą również, jak zbudować własny zespół sprzedawców i motywować go do działania, a wreszcie jak oswoić najnowsze technologie i zaprząc je do budowania relacji z klientami przez Internet. I – co chyba dużo ważniejsze – jak zdobywać kontakty w sieci. Ale oczywiście biznes to biznes i jak w każdym zdarzają się sytuacje kryzysowe. I na to znalazły się rady – np. jak odróżnić prawdziwą sprzedaż bezpośrednią od piramidy finansowej, czy jak ocenić właściwie system wynagradzania sprzedawców.
Odpowiedzi na te pytania to dopiero początek. Książka ma zainspirować do działania, stąd na końcu każdego podrozdziału jasne i zwięzłe listy zadań. Ich wykonanie nie jest trudne, a wszystkie zostały tak pomyślane, by pomagały rozwijać się osobiście i zawodowo.
Nie ma na polskim rynku podobnego podręcznika, który w tak przystępny sposób przybliżałby dziesiątki praktycznych wskazówek i inspiracji do twórczego życia i pracy. „Zbuduj swój sukces” to odpowiedź na równouprawnienie kobiet, docenienie ich możliwości w budowaniu własnej drogi zawodowej, niezależnej i pozbawionej wszelkich deficytów. Jak podkreśla w recenzji poradnika Jacek Santorski, psycholog biznesu i autorytet polskich przedsiębiorców, to jedyne w swoim rodzaju źródło motywacji i praktycznych rozwiązań.
Nicki Keohohou, Jane Deuber i Grace Keohohou Lee, „Zbuduj swój sukces. 101 sposobów na osiągnięcie sukcesu w sprzedaży bezpośredniej”, przeł. Mariusz Ślusarczyk, wydawnicwo Arveo, Wrocław 2010, s. 336, cena: 49,90 zł, http://www.arveo.pl/, http://zbudujswojsukces.pl
Link do strony artykułu: https://beta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/przeczytaj-i-dzialaj-bo-sprzedaz-jest-kobieta